Чи можна вважати ту чи іншу роботу твором мистецтва? Таке питання багато хто ставить, не тільки побачивши сміливу акцію Петра Павленського, але і розглядаючи роботи відомих художників останнього сторіччя. Навіть відомі діячі мистецтв іноді плутають твори мистецтва з предметами інтер’єру. Втім, у онлайн галереї сучасного мистецтва https://kyiv.gallery Вам детально разкажуть, хто з українських митців може похвалитися чимось дійсно неймовірним, або ж згодом стане відомим.
Спочатку подивіться на твори вітчизняних маестро, а потім вже перейдемо до класики.
Картина «Авіньйонський дівиці», Пікассо
Картина «Авіньйонський дівиці» є першим Кубістичні твором Пікассо — він зобразив повій не реалістичними, а «розібрав» їх тіла та обличчя на безліч геометричних фігур.
«Поет Гійом Аполлінер сказав:» Пікассо досліджує об’єкт так само, як хірург препарує труп «. У цьому полягає суть кубізму: художник вибирає предмет зображення, проводить аналіз і деконструюють його. Чому Пікассо вирішив не створювати елегантні та атмосферні фігуративні роботи, які були так популярні у колекціонерів і критиків? Він усвідомлював професійну небезпеку, яку представляв для нього Матісс. Тому що після представленої в 1906 році картини «Щастя існування» Матісса стали вважати найцікавішим молодим художником того часу. Виставка Сезанна 1907 року надихнула Пікассо, і він вирішив далі розвивати те, що почав відомий художник. Картина «Авіньйонський дівиці» була заснована на ідеях Сезанна і стала початком нового художнього напряму ».
«Чорний квадрат», Казимир Малевич
Одне з найбільш обговорюваних творів XX століття — «Чорний квадрат» Малевича, який був написаний в 1915 році. Незважаючи на те, що художник привів теоретичне обгрунтування своєї картини в маніфесті «Від кубізму і футуризму до супрематизму», багато глядачів досі ставлять під сумнів його цінність, помічаючи, що не потрібно бути художником, щоб намалювати квадрат.
«Перетворюючи всі образотворчі елементи в геометричні фігури і використовуючи відкриті кольори Малевич сподівався досягти вершини виразності і звільнити живопис від будь-яких політичних і соціальних значень. Супрематистів не зображували навколишню дійсність, і намагалися уникнути будь-яких символів і наративів, і використовували елементи простої форми — так вони створювали нову творчу реальність ».